Bosch, al doilea cel mai dorit angajator din industria automotive din România

Suntem animați de performanță și de dorința de a inova, fiind recunoscuți pentru cultura organizațională bazată pe valori și leadership. La nivel mondial, cultura noastră corporativă nu doar că ne diferențiază de alte organizații, ci creează o legătură strânsă între locațiile Bosch din lume. Secretul succesului Bosch este despre oameni: oamenii din Bosch care, de-a lungul anilor, au devenit ambasadorii organizației chiar și în afara spațiului de lucru.
Bosch, angajator stabil și inovator
Potrivit studiului realizat de Catalyst Solutions, Bosch se regăsește în primii zece cei mai doriți angajatori pentru al treilea an consecutiv.
Ne onorează să știm că suntem apreciați nu doar pentru activitatea comercială sau cea de cercetare și dezvoltare, tehnologiile de ultimă generație cu care lucrăm și la care lucrăm sau alte servicii și produse din portofoliul companiei, ci și pentru pentru angajamentul companiei față de angajați, mediul de lucru pozitiv și productiv, stabilitatea, condițiile de muncă inspiraționale și implicarea în comunitate. Promovăm o filosofie bazată pe învățare continuă, iar programele de training, precum și programele educaționale pe care le dezvoltăm atât la nivel intern, cât și alături de partenerii noștri din mediul academic, împreună cu oportunitățile de promovare, un mediu de lucru multicultural și pachetul atractiv de beneficii pe care îl oferim angajaților, sunt parte dintre motivele pentru care talentele sunt atrase de o carieră în Bosch.

Încurajăm ideile inovatoare
Oportunitatea de a lucra la Bosch oferă beneficii care se extind dincolo de asigurări medicale, salarii atractive, acces la cantine in-house, săli de sport proprii sau programe de lucru flexibil. La Bosch, încurajăm spiritul de echipă, ideile noi și timpul pe care fiecare îl poate dona în schimbul unui zâmbet – pentru că există viață și după birou, pentru că voluntariatul hrănește sufletul și pentru că responsabilitatea socială se învață. Iar ambasadorii Bosch au învățat să fie responsabili, ba chiar mai mult: donează zâmbete – ori de câte ori li se propune sau se ivește ocazia și, la rândul lor, înțeleg valoarea și importanța activităților de CSR. Împreună au scris povești, au ajutat comunități și au clădit propria lor comunitate.
Employer Branding de succes

Cristina Corello
director resurse umane în cadrul Grupului Bosch în Romania
"Pentru noi, oferirea unei experiențe valoroase pentru candidați, dar și pentru cei peste 8.000 de angajați este o prioritate. Rezultatele obținute în studiu în ultimii ani confirmă că inițiativele, proiectele și parteneriatele pe care le dezvoltăm răspund nevoilor candidaților și angajaților și sunt, totodată, în sinergie cu nevoile de business ale companiei. Transparența și autenticitatea în comunicare sunt aspecte fundamentale ale activității noastre, mai ales în această perioadă, și mă bucur să văd că există atâta deschidere din partea colegilor noștri, precum și eforturi continue pentru a atrage grupurile țintă strategice pentru organizație."
Potrivit studiului "Cei mai doriți angajatori din România", la nivel regional, compania este prima opțiune pentru grupurile țință tehnic și business din Cluj și ocupă locul al doilea în preferințele inginerilor și candidaților cu profil business din aria județelor Alba, Mureș, Sibiu și Hunedoara. Mai mult, Bosch este al treilea cel mai dorit angajator din județul Timiș în rândul candidaților vorbitori de limbi străine din zona de vest a țării.
Leadership la baza culturii organizaționale

Mihai Boldijar
director general Robert Bosch și reprezentantul Grupului Bosch în România
"Ne bucurăm să regăsim Bosch, și anul acesta, în topul preferințelor candidaților români. Organizația noastră este recunoscută la nivel mondial pentru cultura organizațională bazată pe valori și leadership, oportunitățile de dezvoltare profesională, stabilitate și comunicare deschisă. Încrederea pe care ne-o oferă atât angajații, cât și candidații este o componentă critică a succesului în lumea corporativă de astăzi, iar rezultatele obținute în urma studiului ne confirmă aceste lucruri."
O privire către universul Bosch, în România
Cu două fabrici, un centru de cercetare şi dezvoltare și birouri de vânzări, toate cele patru sectoare de activitate ale grupului sunt reprezentate în România: Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum, Tehnologie pentru construcţii şi energie și Tehnologie industrială.
Sediul central al Grupului Bosch în România se află la Bucureşti, unde compania este prezentă de 25 de ani. De aici este coordonată activitatea locală de vânzări pentru produsele mai multor divizii: Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie.
La Blaj, Bosch a deschis, în anul 2007, prima sa fabrică din România. Fabrica Bosch din Blaj îşi desfăşoară activitatea pe două sectoare: Tehnologie industrială și Soluții de Mobilitate. Pentru creşterea competitivităţii şi eficientizarea producţiei, compania a implementat în locaţia din Blaj soluţii de Industrie 4.0, iar drept recunoaștere a produselor sale de înaltă calitate, fabrica din Blaj a devenit unitatea de producţie coordonatoare Bosch la nivel global pentru producția senzorilor de detonație, începând cu anul 2020.
Din 2013, Fabrica Bosch din Cluj a produs peste 150 milioane de componente electornice de control. Tot aici, Bosch produce componente electronice de control pentru domenii precum siguranţă şi confort sau asistenţă la condus, cum ar fi unităţi de control electronice pentru sistemul de propulsie eBike, asistenţă la parcare, dar şi unităţi de control pentru motor şi pentru airbag.
Tot în 2013 și tot în județul Cluj, mai exact în Cluj-Napoca, Bosch a înființat propriul Centru de Inginerie, ca parte integrantă a rețelei de inginerie globală Bosch. Inginerii Centrului acordă o importanță deosebită inovării continue și lucrează la proiecte de tehnologie de ultimă generație. Conducerea automatizată, mobilitatea electrică și conectată, Internetul lucrurilor, Industria 4.0., sunt doar câteva exemple din portofoliul local, la care se lucrează cu entuziasm atât la biroului Centrului din Fabrica Bosch din Cluj, cât și în propria clădire de birouri de ultimă generație din inima orașului Cluj-Napoca.
Locația Bosch din Timișoara, Bosch Service Solutions, parte a Grupului Bosch din 2007, operează în două sectoare de activitate: servicii de business și soluții de externalizare a proceselor de afaceri. Folosind cele mai noi tehnologii și oportunitățile aduse de Internet of Things, Bosch Service Solutions dezvoltă soluții de servicii integrate și inovative în ariile precum Mobilitate, Monitorizare, Experiența Clienților, Soluții Business și Servicii Globale.