Salt la conținutul principal
Bosch în România

Domenii de activitate

Explorează diversitatea oportunităţilor noastre de carieră şi găseşte-ţi locul de muncă dorit în una dintre multele arii de interes, sectoare de activitate și locații din România

Găsiţi locuri de muncă în multe domenii de activitate

Un loc unde te vei regăsi – ariile noastre de focus

Ne numărăm printre liderii globali în domeniul Internet of Things (IoT). Urmăreşte mai jos care sunt ariile în care urmărim să fim pionieri în inovaţie.

Cercetare

Cercetare

În Centrul de Inginerie Bosch din Cluj, poți vedea cum ideile tale au un efect direct asupra produselor noastre. Aici este mediul perfect pentru a contribui cu soluții, care să asigure transformarea spectaculoasă a sectorului mobilității și pentru a promova mai departe capacitatea noastră de inovare. Datorită colaborării cu fabrica Bosch din Cluj, dar și cu alte centre de inginerie din lume, colegii noștri reușesc să dezvolte soluții unice pentru clienții din întreaga lume. Ajută-ne să găsim împreună soluţii inovatoare pentru companii şi pentru clienţi, care fac diferenţa în privinţa eficienţei, calităţii şi a fiabilităţii.

Două persoane se află în interiorul unei mașini, se uită la un laptop și își testează evoluțiile.

Viitorul mobilității

Cererea de sisteme electrice şi electronice (sisteme E/E) în vehiculele moderne creşte în mod constant. Deoarece numărul de sisteme din rețeaua de la bordul maşinii continuă să crească, schimbul tot mai mare de date prin conectivitatea vehiculelor trebuie să fie, de asemenea, gestionat în mod fiabil.

La Centrul de Inginerie Bosch din Cluj și la cele două unități de producție din Cluj și Blaj, vei contribui la noile soluții de mobilitate, la eficiența sistemului de propulsie, care oferă/aduc siguranța în trafic și la confortul utilizatorilor.

Inteligența artificială a lucrurilor (AIoT)

Inteligența artificială a lucrurilor (AIoT)

Când inteligența artificială (AI) întâlnește produse conectate (IoT), rezultă nenumărate posibilități noi – acasă, la serviciu și pe drum. Acesta este motivul pentru care am pus ochii pe această tehnologie cheie. La Bosch, aproape jumătate din posturi au de-a face cu software-ul și cu modul în care l-am putea îmbunătăți și dezvolta și mai mult.

Puteți veni alături de noi pentru a duce mai departe Inteligența artificială a lucrurilor, pentru a îmbunătăți viețile oamenilor și pentru a pune bazele unor tehnologii complet noi.

Doi oameni se află într-un laborator - unul la un laptop, iar celălalt între un robot și geamănul său digital.

Industry 4.0

Cu ajutorul soluţiilor noastre Industry 4.0 pentru o producţie interconectată, reuşim să optimizăm procesele de producţie şi logistică din fabricile din Blaj și Cluj. Dezvoltăm soluţii ce permit maşinilor să comunice între ele. Astfel, reuşim să eficientizăm producţia şi, în acelaşi timp, să creştem măsurile de siguranţă. Prin colectarea, vizualizarea şi analizarea echipamentului, a procesului şi a datelor primite de la senzori, ne poţi ajuta să oferim o gamă de oportunităţi cu totul noi pentru companii.

Ariile noastre de activitate din inginerie, software şi IT

De la dezvoltarea aplicaţiilor şi producţie până la hardware, IT şi software - Fă parte din echipa noastră pentru a transpune viziunea ta asupra viitorului într-o tehnologie avansată şi care reprezintă "Tehnică pentru o viaţă".

În aria de dezvoltare hardware vei defini funcționalitățile, designul şi specificaţiile componentelor electronice. Vei dezvolta prototipuri, module şi platforme folosind simulări de soluţii. Pe lângă proiectarea unităţilor de comandă, precum și a circuitelor analogice și digitale, vei genera soluții pentru cerințele specifice ale clienților. Nu doar vei dezvolta componente, ci vei fi implicat și în a le testa. Poziţia ta va presupune colaborarea cu multe arii de activitate, de la ingineria aplicațiilor și producţie până la cercetare și dezvoltare și vânzări.

În această arie, vei dezvolta şi programa pentru variate aspecte ale funcţionalităţii produselor. Fiind la intersecția mai multor domenii, precum tehnologia IT, ingineria aplicațiilor, dezvoltarea hardware și vânzările tehnice, vei elabora analize de cerințe și vom dezvolta soluții specifice utilizatorilor. Sarcinile tale vor include simularea și modelarea arhitecturilor software, precum și dezvoltarea și conceperea acestora. Pe lângă implementarea și integrarea software-ului în sistemele electronice, vei valida și verifica software-ul și vei efectua verificări de calitate.

În domeniul ingineriei aplicaţiilor, vei fi responsabil, de exemplu, pentru setarea hardware şi software a motoarelor cu ardere internă asigurând îndeplinirea unor obiective specifice de performanţă şi emisii. Responsabilităţile tale vor include punerea în funcţiune şi optimizarea sistemelor electronice de control ale motorului, stabilirea parametrilor software în unităţile de control, testarea prototipurilor, construirea şi punerea în funcţiune a standurilor de testare a motorului. Vei colabora cu departamente conexe, precum cei de la dezvoltare software şi componente, cu fabricile noastre şi cu departamentul de testare. În plus, vei menţine permanent contactul cu oamenii de vânzări şi cu clienţii noştri - de exemplu, în timpul prezentărilor.

În aria de producţie, vei participa la planificarea şi optimizarea producţiei produselor în una din fabricile noastre. Lucrând simultan în echipe de ingineri dedicate pentru a dezvolta produse noi competitive, vei fi orientat mereu pe calitate, costuri şi clienţi. Vei dezvolta noi procese împreună cu departamentele conexe, precum cei din cercetare produs şi proces sau cu cei de la achiziţii. Din poziţia de planificator vei contribui la stabilirea proceselor producţiei în concordanţă cu directivele managementului calităţii şi, împreună cu colegii din logistică, vei dezvolta secvenţele optime de producţie pentru produsele noastre. Vei fi responsabil şi de selectarea noilor maşini şi echipamente, asigurând în acelaşi timp că maşinile necesare sunt pregătite de operare. În timpul producţiei, vei analiza şi optimiza tehnologiile şi procesele de producţie existente.

Având un rol în tehnologia informaţiei, vei fi interfaţa între ariile de inginerie electrică, IT şi business. Vei dezvolta sisteme de prelucrare a datelor şi a informaţiilor prin software-ul și hardware-ul corespunzător. Responsabilităţile tale vor include şi proiectarea de soluții IT adaptate nevoilor individuale ale clienților și pregătirea strategiilor de coordonare a sistemelor informatice în diferite divizii. Vei lucra îndeaproape cu departamentele de controlling, finanțe, protecția datelor, securitatea informaţiilor, precum și cu auditul intern. De asemenea, vei colabora cu divizia de vânzări cu scopul de a aduce noi proiecte. În plus, vei juca un rol activ in managementul operaţiilor.

Ariile noastre de activitate din business

De la contabilitate și logistică până la marketing și vânzări - există multe opțiuni pentru tine. Descoperă toate oportunitățile de a-ți dezvolta cariera la Bosch.

În achiziții vei fi mereu în căutarea celor mai fiabili furnizori, cea mai înaltă calitate și cele mai bune prețuri - atât pe piețele naționale cât și pe cele internaționale. Aceasta se aplică materiilor prime, pieselor, componentelor și consumabilelor necesare pentru fabricarea produselor noastre, precum și pentru mașini, produse și servicii, cum ar fi echipamentele IT și contracte de servicii. Sarcinile principale vor include monitorizarea calității bunurilor, efectuarea testelor de omologare, procesele de audit și optimizarea lanțurilor de aprovizionare. Alte aspecte importante includ găsirea unor furnizori de încredere pe piețele noi emergente și dezvoltarea relației cu furnizorii preferați. Vei optimiza calitatea și eficiența tuturor livrărilor și vei rezolva problemele care pot apărea cu furnizorii. Vei avea legături strânse cu departamentele interne și vei negocia cu atenție. De asemenea, vei avea funcțiune strategică și operațională, cum ar fi consolidarea volumelor de achiziție pentru anumite categorii de bunuri în întreaga companie pentru a obține prețuri mai bune și a rezolva orice problemă care ar putea apărea cu furnizorii.

În cercetare și dezvoltare, vei lucra în centrul succesului nostru, creând fundațiile pentru produsele noastre inovatoare, dezvoltând noi tehnologii și asigurându-te că poziția de lider a companiei noastre se dezvoltă pe termen lung. În funcție de domeniul tău și de specialitatea ta, vei lucra într-unul din departamentele noastre de dezvoltare ale unei divizii. O gamă largă de domenii este deschisă pentru tine, inclusiv tehnologii de producție noi și alternative, sisteme fotovoltaice și materiale pentru baterii, precum și mecanica fluidelor și electronica de putere, tehnologii de înaltă frecvență și design 3D - doar câteva dintre domeniile tehnice și ștințifice în care oferim oportunități de carieră de top. Te poți aștepta cu certitudine la un mediu de lucru de ultimă generație. Activitatea ta va implica o legătură strânsă cu departamentele aferente, precum și cu facilitățile de cercetare externe și departamentele de dezvoltare ale clienților noștri.

În comunicarea corporativă și PR, vei avea un rol important în definirea imaginii companiei - atât pe plan intern, cât și pe plan extern. De exemplu, vei oferi angajaților cele mai noi informații și vei comunica diferite aspecte strategice. În exterior, vei contribui la menținerea unei imaginipozitivea companiei. Vei asigura o comunicare consecventă, completă, prin diverse modalități: off-line sau online. Vei menține mass-media la curent cu știri importante, vei dezvolta canale de comunicare și vei stabili relații de încredere cu clienții, partenerii de afaceri și jurnaliștii. Colaborând îndeaproape cu managementul și cu diverse departamente, vei coordona activitatea furnizorilor de servicii.

În departamentele de gestiune și de contabilitate financiară, rolul tău va fi acela de a te asigura că echipa din conducere dispune de toate informațiile necesare pentru a lua decizii de afaceri. În echipa de contabilitate financiară, te vei asigura că declarațiile financiare publicate sunt conforme cu normele și reglementările contabile corespunzătoare.

În contabilitatea de gestiune, vei fi implicat în pregătirea lunară a conturilor de gestiune, inclusiv în contul de profit și pierdere, precum și în situațiile bilanțului, în elaborarea planului anual de buget pe o perioadă de doi ani și în asigurarea actualizării trimestriale a previziunilor pentru a reflecta orice schimbări în performanța afacerii. De asemenea, vei pregăti rapoarte lunare de management și le vei prezenta celorlalte echipe de management. Rapoartele trebuie să explice abaterile de la buget / rezultatele prognozate, să identifice riscurile și oportunitățile pentru fiecare divizie / fabrică sau departament și să te asiguri că se iau măsuri corective atunci când este necesar. În acest fel, maximizăm oportunitățile și diminuăm orice risc.

În contabilitatea financiară, una dintre responsabilitățile cheie va fi depunerea conturilor statutare necesare și gestionarea procesului de audit de la sfârșitul anului. Alte atribuții includ gestionarea registrelor generale, conturile de plăți, bilanțurile și asigurând asistență clienților interni pe teme precum controlul intern și gestionarea activelor fixe.

În ceea ce privește controlul creditelor, sarcinile tale vor include asigurarea plății clienților în termenii conveniți de plată; controalele de credit sunt efectuate în mod regulat pentru a te asigura că limitele de credit stabilite sunt relevante și nu necesită ajustări din cauza modificărilor recente. În caz de neplată, tu și echipa ta veți asigura o monitorizare rapidă pentru a atenua eventualele riscuri potențiale pentru companie.

În logistică, vei fi responsabil să te asiguri că fluxul de bunuri, materiale și informații se desfășoară așa cum trebuie, atât în cadrul companiei, cât și în toate interfețele cu filialele, clienții și furnizorii Bosch. De exemplu, vei planifica livrarea de materii prime pentru producție și te vei asigura că nivelurile stocurilor sunt suficiente, dar nu excesive. Sau poți coordona transportul de produse către clienți, poți gestiona și proiecta lanțuri complete de aprovizionare. Activitatea ta va include dezvoltarea de strategii IT pentru achiziții, transport, gestionarea inventarului și producție - care să conecteze în permanență resursele interne, clienții și furnizorii de servicii.

În managementul calității, te vei asigura că produsele noastre merită numele Bosch. Vei colabora cu mai multe departamente - de la dezvoltare, proiectare și producție până la logistică, achiziții și vânzări. De asemenea, vei menține contactul cu clienții și furnizorii, consultându-i cu privire la problemele de calitate și garantând respectarea standardelor de calitate. De exemplu, vei examina și testa bunurile și produsele utilizând metode de calitate recunoscute. Efectuarea de audituri - atât la nivel intern, cât și la furnizori - va fi un alt aspect important al jobului tău. Vei analiza sistemele și procesele din punct de vedere al calității și vei evalua rezultatele în diverse rapoarte.

În marketing, vei lucra împreună cu alte domenii funcționale, elaborând strategii eficiente pentru dezvoltarea și comercializarea produselor sau serviciilor. Știind că deciziile tale sunt esențiale pentru modul în care diferite grupuri țintă percep brandurile noastre, vei analiza activ noi domenii de activitate și vei dezvolta strategii optime de stabilire a prețurilor, examinând îndeaproape barierele de cumpărare și elaborând măsuri pentru a le depăși. Pe scurt, rolul tău va fi vital pentru a te asigura că clienții și așteptările acestora se află în centrul a tot ceea ce facem.

Aici vei proiecta produse tehnice, echipamente de testare și instalații complete de producție în conformitate cu specificațiile unităților noastre de dezvoltare internă sau de producție și cele ale clienților noștri. Aceasta se extinde de la configurația detaliată a micro-componentelor individuale ca parte a dezvoltării produsului, până la proiectarea completă a echipamentelor de producție în domeniul mașinilor cu destinație specială. În timpul procesului de inginerie simultană, vei integra toate funcțiile și aspectele de fabricație specificate în proiectul final. Vei lucra îndeaproape cu alte departamente (dezvoltarea, producție, achiziții, construcții de mașini cu destinație specială etc.) pentru a produce un design robust care îndeplinește toate cerințele de calitate, cost și timp.

În departamentul de resurse umane, te vei asigura că atragem și păstrăm oamenii potriviți, și vei fi implicat activ în dezvoltarea abilităților lor personale și profesionale. Activitatea ta poate fi operațională sau strategică. De exemplu, poți fi implicat în rezolvarea problemelor organizaționale, întocmirea contractelor sau stabilirea beneficiilor și compensațiilor. Sau poți, de asemenea, să lucrezi în dezvoltarea organizațională și să sprijini procesele de schimbare. Există oportunități în întreaga companie, nu numai în România. Vei deveni un consilier competent în toate topicurile de resurse umane, colaborând îndeaproape cu autoritățile publice, sindicate ale angajaților, colegii și universități, furnizorii de servicii, precum și cu diviziile noastre de business, departamentele specializate și unitățile de producție.

În departamentul de testare, vei evalua cum se comportă produsele, materialele și sistemele în anumite condiții. Aceasta poate include examinarea modului în care o componentă reacționează la temperaturi înalte sau dinamica unei carcase la presiune înaltă, dinamica sistemelor multi-corp, interacțiunile dintre unitățile de comandă și senzori sau actuatoare, distribuția câmpului în cadrul componentelor electromagnetice sau funcționarea unui proces. Vei simula aceste condiții folosind programe informatice și vei aplica rezultatele în dezvoltarea de algoritmi și modele statistice pentru proiectarea sistemelor, proceselor și componentelor. Vei colecta în mod independent date relevante pentru simulare, de exemplu asupra proprietăților materialelor fizice sau asupra condițiilor de mediu regăsite la clienți. Ulterior, vei ajuta la validarea modelelor de simulare cu măsurători și teste. Folosind metodologia de inginerie simultană, vei lucra la interfața dintre dezvoltare, proiectare, aplicații, testare și fabricare.

În aria vânzărilor comerciale, vei fi responsabil pentru succesul unei anumite regiuni de vânzări. Vei planifica și coordona aspectele financiare și comerciale și te vei asigura că obiectivele privind vânzările și veniturile sunt îndeplinite. Vei lucra în vânzări pe teren sau chiar vei conduce o echipă de vânzări pe teren și vei gestiona clienții regionali importanți. Responsabilități importante includ, de asemenea, obținerea de noi clienți, negocierea contractelor comerciale, dezvoltarea unei politici de prețuri profitabile și coordonarea proceselor logistice necesare. În plus, vei monitoriza constant piața și concurenții și vei dezvolta strategii de vânzări adecvate. Un factor important pentru performanța ta va fistabilirea de legături strânse cu liderii de opinie, media și clienți relevanți, totodată reafirmând prezența noastră în regiunea pe care o reprezinți - de exemplu, la expoziții sau târguri. Nu în ultimul rând, vei colabora cu alte divizii și departamente în aspecte precum analiza cerințelor clienților, suport vânzări pentru produse noi și analiza variiațiilor de buget.

În sectorul de vânzări industriale, vei dezvolta și consilia clienții într-un domeniu tehnologic specific într-o anumită regiune sau industrie. Vei gestiona clienți importanți și proiecte complete - de la pregătirea ofertelor până la furnizarea asistenței post-vânzare. În plus, vei monitoriza și analiza piața, urmărind în mod sistematic tendințele, identificând noi oportunități de vânzări și strategii de creștere a notorietății în piață. Responsabilitățile tale vor include, de asemenea, negocierea prețurilor, coordonarea proiectelor noi, oferirea de suport marketingului și instruirea reprezentanților de vânzări.

În domeniul vânzărilor tehnice, vei fi interfața cu clienții noștri producătorii originali de echipamente (OEM). În general, vei construi relații pe termen lung cu acești clienți. Persoanele tale de contact vor fi din domeniul achizițiilor, dezvoltării, managementului de proiect și asigurarea calității. În plus, față de furnizarea de consultanță tehnică și comercială cu privire la proiectele existente, vei prospecta piața pentru identificarea de noi oportunități. Alte responsabilități includ dezvoltarea de strategii de vânzări în echipa ta, precum și asumarea responsabilității pentru gestionarea prețurilor și a calității produselor, sistemelor sau serviciilor specifice. În toate sarcinile tale, vei coopera îndeaproape cu alte departamente de specialitate - de la control, achiziții și marketing, la cercetare și dezvoltare și management. De asemenea, vei negocia materiile prime și prețurile în interesul clienților tăi.

Patru sectoare de activitate, un singur obiectiv: crearea viitorului

Bosch este o companie de top în domeniul tehnologiei şi serviciilor. Află în ce domenii poţi contribui la următoarele inovaţii tehnice.

Un grup de oameni diverși țin eșarfe cu mesajul „Join the Team“. O persoană le face semn celor care urmăresc să se alăture grupului.

Work #LikeABosch — Aplică acum

Un grup de oameni diverși țin eșarfe pe care scrie „Join the Team“ și arată spre un scaun de birou gol.

Oportunităţi de carieră globale

Suntem o companie cu prezență la nivel global, prin urmare planurile tale de carieră în Bosch le poţi transforma în realitate oriunde în lume. Descoperă oportunităţile globale şi găseşte job-ul care ţi se potriveşte cel mai bine.

Distribuie: